Ik heb het al eens eerder geopperd en vind het een goed idee. Toevallig had ik het er laatst via mail weer over met Dick Stroud . Het zou leuk zijn om een internationaal archief aan te leggen van reclame gericht op 50 plussers. Op zijn info@mokkamarketing.nl of zet een linkje in de comments. Dick zal er dan zorg voor dragen dat er een youtube of googlevideo archief komt en een publieke advertentiepool op zijn site of zijn blog. Een ideale manier om inspiratie op te doen voor een nieuwe reclamecampagne of voor andere vormen van research.
Hier de nieuwste reclame van Stannah stairlifts. De grootste trapliftenfabrikant en leverancier in de UK. Leuk om te zien hoe ze hier op een speelse manier een moeilijk en gevoelig product brengen.
18 januari 2007
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
2 opmerkingen:
@arjan, over archief gesproken (goed idee trouwens): verplichte kost voor iedere communicatie man/vrouw die zich roert in deze doelgroep: in het Gemeentemuseum Den Haag is v.a. 20 januari een tentoonstelling genaamd Sixties! Als je daar bent geweest, dan heb je een indruk in welke tijd ze zijn opgegroeid. Zonder die kennis moet je eigenlijk niet met ze praten of een relatie aangaan. Vind ik. Groeten van Years!
@Gerard, goede tip. Ik zal hem even apart posten. Zeker voor 50 plus marketeers een must go.
Een reactie posten