22 januari 2007

Presentaties Silver Economy 2006


Het heeft even geduurd, maar vandaag ontdekte ik dat de presentaties van de Silver Economy Conference 2006, die eind november werd gehouden, online staan. Waarschijnlijk stonden ze daar al even, maar heeft de organisatie verzuimd de bezoekers daarvan op de hoogte te stellen. Iets dat zij overigens wel had beloofd. Maar goed, ze staan dus online . Helaas zijn bij sommige presentaties volgens mij een aantal slides verdwenen. Zo meen ik me te herinneren dat presentatie van Maxime de Jenlis van Bayard Presse stukken langer was.
De leukste en meest interessante presentatie, dat gaf ik al eerder aan, was die van Mary Furlong. In een geanimeerde masterclass gaf zij het aanwezige publiek de nodige handvatten voor succesvolle marketing en positionering ten opzichte van babyboomers. Ik heb de presentatie even in slideshare gezet.




Geen opmerkingen: