18 januari 2007

Savvyher; social network voor vrouwen ouder dan 45

Het lijkt wel of het social networks regent. Logisch, want als er een maand geschikt is om iets nieuws te lanceren is het wel januari. Een frisse start maken heet dat. Jammer dat we deze maand nog steeds geen Nederlands nieuws horen. Daar hopen we nog even op...

Gisteren opende SavvyHer haar digitale deuren:

"Welcome to SavvyHer.com - the first online social network that recognizes and rewards (with gifts) women 45+ for sharing their tips to make life easier and more joyful. The community is now open."

Ik moet zeggen dat Jean Schore en Kare Anderson een goed stukje werk hebben afgeleverd. Leden van SavvyHer hebben een aantal interessante voordelen. SavvyHer kan een portal zijn voor je eigen site.
  • De beste tien gebruikerstips worden iedere maand beloond met een presentje.
  • Leden ontvangen jaarlijks het e-book met de 12 maand tip top tiens.
  • Een vermelding in het e-book gaat gepaard met je profiel en een link naar je eigen website.
  • Kunnen tips lezen, toevoegen en beoordelen. De tips zijn voor en door vrouwen van boven de 45. Tips variëren van cosmetica tot gezondheid en schoonmaken tot kleding.
Aanmelden is gratis.

Het slimme van SavvyHer is dat de voordelen vooraf duidelijk zijn. Babyboomers zijn bij uitstek consumenten die graag duidelijkheid hebben. Wat moet ik doen, wat kan ik ermee en wat levert het op. In dat opzicht is de win-win situatie hier helder en duidelijk.

Ik ben benieuwd hoeveel social networks daadwerkelijk uit Amerika naar Europa zullen overwaaien. Misschien moet ik nog overwegen deze blog exclusief daaraan te wijden.

Geen opmerkingen: