
28 januari 2007
Teletekst voor de actieve 50-plusser?

Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Over 50-plus trends, 50-plus marketing en communicatie, golden age marketing, babyboomers, youngtimers, mature marketing, age neutrality, segmentering, seniorenmarketing, 50-plus doelgroepen, senioren, onderzoek, ouder worden, advertising, creatie, innovatie, inspiratie, reclame, bureauvijftig, welzijn, kwaliteit van leven, consumenten en de juiste mix.....
4 opmerkingen:
Maar als 'content king' is, is dit kanaal wel een heel beroerd paleis...
@arjan Een beroerd paleis is zelfs zacht gezegd. Ik vraag me af hoe het komt dat dit hopeloos verouderd medium nog bestaat. Zowel qua uitstraling als bedieningsongemak valt Teletekst het beste te vergelijken met een...tja, met wat eigenlijk? De eerste IBM computers? Waarschijnlijk dachten ze bij RTL4 dat ze zoiets nog wel bij die oudjes konden slijten. Een interessante visie van RTL4 op deze doelgroep. Benm benieuwd wie daar verantwoordelijk voor is... groeten van years!
Het is wellicht hopeloos verouderd, maar trekt blijkbaar nog grote groepen mensen (volgens NOS cijfers). Erg apart om te zien.
@Leon en Gerard: hebben jullie in principe helemaal gelijk in. Het komt op mij over als een album uitbrengen op lp in een tijd waarin zelfs de cd al op zijn retour is. Het kanaal doet vandaag de dag wat oubollig aan, maar heeft zoals Polle al aangeeft nog wel alle potentie. Hoeveel mannen en vrouwen in de leeftijdscategorie waar we over spreken checken iedere dag even het laatste nieuws op 101, het weer op 703, de tv gids op 201 en de sport op de 600 pagina's? Je zult daar inderdaad van schrikken.
Een reactie posten