22 maart 2007

Social networks net als paddestoelen

Ze schieten namelijk werkelijk uit de grond. Als ik me dan een keer mag wagen aan een toekomstvoorspelling dan beweer ik nu dat we over een jaar zo zijn overspoeld met social networks voor 50 plussers/ouderen/senioren dat niemand het meer doet. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de gemiddelde babyboomers 26 profielen aan gaat maken en bij ieder network regelmatig de updates bijhoudt.

De afgelopen maanden heb ik regelmatig over social networking gepost. Toch zeker wel een keer of één, twee, drie. Maar een einde aan de stroom is nog niet in zicht...

Deze week was het twee keer raak. Het mooiste is dat ieder social network zich presenteert als innovatief, inspelend op de groeiende groep online actieve babyboomers, bijdrage aan en kwalitatief goed leven, helemaal web 2.0 en zeker niet te vergelijken met de reeds bestaande.

De oogst van deze week:




Geen opmerkingen: