22 maart 2007

Leuk product: "nooit meer last van zweetplekken"


Het is niet mijn strategie, reageren op basis van persberichten die ik krijg toegestuurd, maar soms komen er van die producten voorbij waar je dan toch graag je enthousiasme over wilt delen omdat de belofte zo goed is. Dryshield is zo'n product. Nooit meer zweetplekken, wie wil dat nou niet?

Toen ik het voor het eerst van het product hoorde moest ik wel een beetje lachen. Zweten zit in Nederland nog steeds in een soort van taboesfeer. Mensen generen zich als ze stinken, mensen generen zich als ze natte plekken onder hun oksels hebben en mensen vinden het vreselijk om het zweet van anderen te ruiken. We zijn niet voor niets een deodorant spuitend volk. En dan het product: wie gaat er nou dingen in z'n t-shirt plakken? Die dingen, okselbeschermers of pads genoemd, zien er namelijk uit als maandverband, maar dan flinterdun. Het deed me meteen ook een beetje denken aan vroeger, aan meisjes in de discotheek. Ik heb namelijk weleens meegemaakt dat vriendinnen inlegkruisjes in hun oksels plakten om zweetplekken te voorkomen.

Maar wat een briljante vondst. Je voelt het niet, je ziet het niet en het werkt perfect. Stel je voor dat je presentaties moet houden, een dag op een beurs loopt, boodschappen moet doen als het dertig graden is, noem maar op. Het houdt je droog en fris en met een beetje deodorant onder de oksels blijf je nog de hele dag fris ruiken ook. En voor 24 stuks betaal je nog geen acht euro, dus een hele dure grap is het ook niet. Het schijnt zelfs dat het in Amerika al de normaalste zaak van de wereld is om dryshields in je kleding te dragen.

En denkend aan babyboomers; zweten doet iedereen, dus ook zij. Misschien dat het voor vrouwen in de overgang, met alle opvliegers van dien, misschien wel een echte uitkomst is. Een accute zweetaanval wordt vakkundig afgevoerd en afgewend.

En ik ben niet de enige die het een leuk product vind. Klaarblijkelijk hbbben de mensen achter Dryshield ook Albert Verlinde in RTL Boulevard enthousiast gekregen.

Geen opmerkingen: