19 november 2007

De 50 plus beurs van België: Salon Zenith


Morgen, dinsdag 20 november, opent de 14de editie van Zenith. Tot en met zaterdag 24 november wordt Brussels Expo omgetoverd tot dé place to be voor de plusgeneratie. Ideaal voor ons marketeers om te genieten van wat de doelgroep bezig houdt. Ga rustig in een hoekje zitten en observeer. Ik kan er zelf helaas niet bij zijn, dus verslagen zijn meer dan welkom.

De beurs is zoals gebruikelijk verdeeld in 5 zones:
  1. Vrije Tijd & Toerisme,
  2. Recht & Geld,
  3. Gezond, Mooi & Fit,
  4. Lifestyle en
  5. Non-profit verenigingen.

De beurs is kleiner dan de 50 plus beurs die jaarlijks in de Jaarbeurs wordt gehouden, maar afgaande op de exposantenlijst niet minder interessant.

"Het thema ‘Lekker & Gezond’ loopt als een rode draad doorheen Zenith 2007. Let je nauwgezet op je voeding of ben je een echte bourgondiër? Op deze editie zal elke 50- plusser zijn gastronomische horizonten kunnen verrijken. Ontdek zelf het nieuwe Smaken Parcours.
Verder zijn er ook enkele vaste waarden op Zenith 2007 terug te vinden. Kunstliefhebbers kunnen hun hart ophalen met de tentoonstelling Simone de Nave. Hierin worden meer dan 200 kunstwerken van 50-plussers verzameld. Wil je je liever wat in de watten laten leggen, dan kan je één van de relooking workshops kiezen. En als je even op adem wil komen, kan je op een van de gezellige terrasjes genieten van een natje en een droogje. "

Geen opmerkingen: