Plus Magazine was al het grootste maandblad van Nederland, nu blijkt dat óók de in augustus gelanceerde website PlusOnline een sterke en stabiele positie heeft veroverd in het 50-plussegment. Vergeleken met concurrerende bladensites als Libelle.nl en Margriet.nl heeft PlusOnline het grootste bereik binnen de seniorendoelgroep: 2,8 procent in de maand september. Dat zijn maar liefst 143.000 bezoekers. PlusOnline ontwikkelt zich in rap tempo tot een plek waar de 50-plusser van nu vindt waar hij of zij naar zoekt. Met o.a. een online fietsrouteplanner, gezondheidsnieuws, een evenementenkalender, dagelijks nieuwe artikelen, puzzels, prijsvragen en veel bezoekersvoordeel.
Sinds de lancering in augustus is het aantal bezoekers volgens officiële STIR cijfers gestegen van 81.000 naar 203.300. Deze groei is mede te danken aan de promotie tijdens de 50PlusBeurs. De stijging zet ook in oktober gestaag door. Inmiddels heeft PlusOnline ook nog eens 35.000 nieuwsbriefabonnees die wekelijks een nieuwsbrief ontvangen.
PlusOnline webmanager Léon Geuyen is erg blij met de overweldigende resultaten. “We zien het als een uitdaging om de 50-plussers óók online te blijven boeien. Door veel interactie met de doelgroep willen we blijven voorzien in hun behoeftes.”
Sinds de lancering in augustus is het aantal bezoekers volgens officiële STIR cijfers gestegen van 81.000 naar 203.300. Deze groei is mede te danken aan de promotie tijdens de 50PlusBeurs. De stijging zet ook in oktober gestaag door. Inmiddels heeft PlusOnline ook nog eens 35.000 nieuwsbriefabonnees die wekelijks een nieuwsbrief ontvangen.
PlusOnline webmanager Léon Geuyen is erg blij met de overweldigende resultaten. “We zien het als een uitdaging om de 50-plussers óók online te blijven boeien. Door veel interactie met de doelgroep willen we blijven voorzien in hun behoeftes.”
Geen opmerkingen:
Een reactie posten