![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgR80zkSfEL5UvIgmIMhBG9z6yEf7cH1Z8jQDm_bmYeQIFGXG1Jhyphenhyphen3Won_6-6VqzXZa9SbDNvrziRSEH_5WJwyHxp1xUXqrzSGriKdpDqK1Qkdi0joYTqZrKAKwK-Xn1qlEWL2hpA/s400/marcom100feb.jpg)
Mocht je zelf iets willen posten of bijdragen aan Mokkamarketing, stuur dat dan naar info@mokkamarketing.nl.
Over 50-plus trends, 50-plus marketing en communicatie, golden age marketing, babyboomers, youngtimers, mature marketing, age neutrality, segmentering, seniorenmarketing, 50-plus doelgroepen, senioren, onderzoek, ouder worden, advertising, creatie, innovatie, inspiratie, reclame, bureauvijftig, welzijn, kwaliteit van leven, consumenten en de juiste mix.....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten