Posts tonen met het label zwolle. Alle posts tonen
Posts tonen met het label zwolle. Alle posts tonen

13 mei 2008

4 juni: De uitdaging van vergrijzing


Ik kan er zelf niet bij zijn de 4e vanwege het Ondernemerscongres, maar Herbert spreekt er wel. 15 Euro voor een praatje. Ik ben benieuwd hoe het niveau is. Wie gaat er nog meer? Verslag is welkom.

02 april 2008

En weer een '50 plus lifestyle beurs'




Volgens mij mogen we spreken van een nieuwe hype. Ik zou soms willen dat ik ook 50 was, dan mocht ik ieder weekend (of dag van de week) naar één of andere evenementenoord of verlaten sporthal om een beurs te bezoeken. Een beurs speciaal voor mij, vol lifestyle, vitaliteit en 'actief zijn'. Jottum!

Van 3 tot 6 april is er weer eentje in de Ijsselhallen in Zwolle.

Even zonder gekheid. Is dit de oplossing van marketing Nederland voor het ouderenmarketing vraagstuk? En is dit hetgeen waar 50'ers en ouderen in Nederland op zitten te wachten. Ik betwijfel het steeds meer.