Posts tonen met het label ijsselhallen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label ijsselhallen. Alle posts tonen

02 april 2008

En weer een '50 plus lifestyle beurs'




Volgens mij mogen we spreken van een nieuwe hype. Ik zou soms willen dat ik ook 50 was, dan mocht ik ieder weekend (of dag van de week) naar één of andere evenementenoord of verlaten sporthal om een beurs te bezoeken. Een beurs speciaal voor mij, vol lifestyle, vitaliteit en 'actief zijn'. Jottum!

Van 3 tot 6 april is er weer eentje in de Ijsselhallen in Zwolle.

Even zonder gekheid. Is dit de oplossing van marketing Nederland voor het ouderenmarketing vraagstuk? En is dit hetgeen waar 50'ers en ouderen in Nederland op zitten te wachten. Ik betwijfel het steeds meer.