![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEicfXoAHt-sqGV1dnHszy5Cj3y2BLTs1JmKgEe7qoI9HTp48jqa_N_2bumLEQ5JfMlJeKn3_tGq78S3ttlYr5njtWI2ZzBj9xv0cixauFruF8e8aupYz4JxH9vrVhF7XZgeCM-KRw/s400/maxine.jpg)
28 april 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Over 50-plus trends, 50-plus marketing en communicatie, golden age marketing, babyboomers, youngtimers, mature marketing, age neutrality, segmentering, seniorenmarketing, 50-plus doelgroepen, senioren, onderzoek, ouder worden, advertising, creatie, innovatie, inspiratie, reclame, bureauvijftig, welzijn, kwaliteit van leven, consumenten en de juiste mix.....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten