![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvxAeC5oiCAJ8OdS-cKIP7UnOu1WU9veEfsC5_oNQFVRV1wzUHgwio6tZijxFD8OK7W4fmK42p_i_PcXnp-fmzbUPc6glpk5UT-EDw13XeNxctFn9j0TcKr1RCGxP6YW2HUVJRFw/s400/socialnetworkingbetalen.gif)
30 oktober 2007
Bijna niemand wil voor social networking betalen
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvxAeC5oiCAJ8OdS-cKIP7UnOu1WU9veEfsC5_oNQFVRV1wzUHgwio6tZijxFD8OK7W4fmK42p_i_PcXnp-fmzbUPc6glpk5UT-EDw13XeNxctFn9j0TcKr1RCGxP6YW2HUVJRFw/s400/socialnetworkingbetalen.gif)
Labels:
betalen,
facebook,
hyves,
onderzoek,
park,
social networking,
verdienmodel
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Over 50-plus trends, 50-plus marketing en communicatie, golden age marketing, babyboomers, youngtimers, mature marketing, age neutrality, segmentering, seniorenmarketing, 50-plus doelgroepen, senioren, onderzoek, ouder worden, advertising, creatie, innovatie, inspiratie, reclame, bureauvijftig, welzijn, kwaliteit van leven, consumenten en de juiste mix.....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten