![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgbkagUQgSdSxNQHOF01YeK9g5JX5-TDAnjuznC11RjAsS6KCbjgOuRx9BEnXxIg1TNn1XNA27FONJYjkSHrj1Rpoolg4ZWPvbkw3qc0QyAemj6tcDtAK41k3NVbGMh-fIDIL_IdA/s400/Belona.png)
Inschrijven is gratis voor partners van Belona en kost 150 euro voor overige gasten.
Ik zal mijn presentatie na het congres ook hier online beschikbaar maken.
Over 50-plus trends, 50-plus marketing en communicatie, golden age marketing, babyboomers, youngtimers, mature marketing, age neutrality, segmentering, seniorenmarketing, 50-plus doelgroepen, senioren, onderzoek, ouder worden, advertising, creatie, innovatie, inspiratie, reclame, bureauvijftig, welzijn, kwaliteit van leven, consumenten en de juiste mix.....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten