Tijdens het seminar Roadmap to Boomer Marketing afgelopen donderdag 20 september in de Jaarbeurs in Utrecht ontving Route50Plus het crème de la crème van de Babyboom deskundigen uit de Verenigde Staten. Carol Orsborn, Chuck Nyren en Brent Green presenteerden op originele wijze hun visie op Babyboom marketing en gaven een nieuwe impuls aan de inzichten hierover in Nederland (zie ook de bespreking van het seminar hieronder). In afwachting van de presentaties van de drie deskundigen, die op de website van Route 50 Plus zullen verschijnen, hier alvast enige highlights uit hun oeuvre.
Carol Orsborn & Mary Brown - Boom: Marketing to the Ultimate Power Consumer - the Baby Boomer Woman.
Chuck Nyren - Advertising to Baby Boomers
Brent Green - Boomers and Business: It's Only Rock "N" Roll
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
2 opmerkingen:
Leuk om je te ontmoeten tijdens onze gezamenlijke lunch met Brent Green!
Het genoegen was geheel wederzijds. Ik ben benieuwd of en wat je erover gaat schrijven. Ik heb inmiddels een kort stukje inclusief foto geplaatst.
Een reactie posten