14 oktober 2007

IMMN nu dan wel succesvol?


Ik had al eens eerder over het International Mature Marketing Network (IMMN) geschreven. Op dat moment stonden zij nog in de kinderschoenen. Ik twijfelde zelfs een beetje aan de haalbaarheid en de waarde van zo'n netwerk. Want hoe bereik je synergy tussen de leden?

Nu bereikte mij het bericht dat naast de 9 leden ook 6 'ereleden' zijn toegevoegd. Dat maakt het netwerk 15 leden sterk.

De nieuwe ereleden zijn niemand minder dan:

Marti Barletta The TrendSight Group
Roger Coleman Royal College of Art
Brent Green Brent Green & Associates
Kurt Medina Medina Associates
Chuck Nyren Nyren Agency

En ook Dick Stroud maakt onderdeel uit van de groep.

IMMN heeft haar netwerk inmiddels ook opengesteld voor andere bedrijven en personen die zich op één of andere manier bezig houden met 'mature marketing'. Deelname is niet gratis. Vanaf 1200 Dollar per jaar mag je jezelf lid noemen. Ik wacht dus nog even.

Geen opmerkingen: