08 oktober 2007

Lunchen met Brent Green



Afgelopen vrijdag had ik de eer aan te schuiven bij een lunch met Brent Green en zijn vrouw Beckie. Tijdens de 50 plus beurs organiseerde Route 50 Plus een seminar waarbij onder andere Brent, maar ook Chuck Nyren en Carol Osborn hun visie op babyboomermarketing gaven. Daarover heb ik al geschreven. Omdat Brent samen met zijn vrouw nog een aantal dagen in Amsterdam was na afloop van hun 'European tour' kreeg ik de gelegenheid om samen met Claudia Biegel van Route 50 Plus en Jeroen Mirck van Adformatie aan te schuiven voor een lunch in de Belhamel.

We hebben uitgebreid gesproken over babyboomermarketing in Amerika, de verschillen met Europa, Brent's positieve ervaringen op de 50 Plus Beurs en natuurlijk de nieuwste campagnes van zijn bedrijf. Ik ben benieuwd wat Adformatie erover schrijft. Daarover later meer.



Eén van die campagnes is voor MyPlanAfter50. Ik twijfel nog wat ik hier van moet vinden. Volgens mij is een levensinvullingadviseur in Nederland gedoemd te mislukken.

Geen opmerkingen: