![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj4QfJTs4LRffViLGsDx-IzBXsxoBfpEmf31qFPSj8kNWIL9XtzCgcuLV-rfMze34smi7ouwRZ45h339839uBfdEZjM3TiWTnTuFrPWjzG5V2qtJ46JMqjsK5EsEkkQJ_u1SE70hQ/s400/alg_keithrichards+louis+vuitton.jpg)
13 maart 2008
Keith Richards nieuwe boegbeeld Louis Vuitton
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj4QfJTs4LRffViLGsDx-IzBXsxoBfpEmf31qFPSj8kNWIL9XtzCgcuLV-rfMze34smi7ouwRZ45h339839uBfdEZjM3TiWTnTuFrPWjzG5V2qtJ46JMqjsK5EsEkkQJ_u1SE70hQ/s400/alg_keithrichards+louis+vuitton.jpg)
Labels:
babyboomermarketing,
campagne,
Keith Richards,
Louis Vuitton,
stijlicoon
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Over 50-plus trends, 50-plus marketing en communicatie, golden age marketing, babyboomers, youngtimers, mature marketing, age neutrality, segmentering, seniorenmarketing, 50-plus doelgroepen, senioren, onderzoek, ouder worden, advertising, creatie, innovatie, inspiratie, reclame, bureauvijftig, welzijn, kwaliteit van leven, consumenten en de juiste mix.....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten