![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiw22t1uGwIVaVer5APZOeXXpnUD53mMq9cZ9k1Fjr-J-ukLULa-2YSR7s3ptUt7u1_XeSfrQOwOhJwtaTcJwAIbYCZnVBwivT-rqnlGteS1W7QDF-kqHAczvlGg-uxE2PaeLh_Xg/s400/vuttersaanhetwerk.gif)
24 augustus 2007
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Over 50-plus trends, 50-plus marketing en communicatie, golden age marketing, babyboomers, youngtimers, mature marketing, age neutrality, segmentering, seniorenmarketing, 50-plus doelgroepen, senioren, onderzoek, ouder worden, advertising, creatie, innovatie, inspiratie, reclame, bureauvijftig, welzijn, kwaliteit van leven, consumenten en de juiste mix.....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten