![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj946QExl-y-QA-8YIqQUY3HB10nyB9_6ZurqWzUe3CJoqFBrbUjcLW07Qk1ImgyOgl-bVN2He-quwqFFXZOaJiY1d_kDSyvOcjY1vJWvYAAeAOFgIUlqjAWhf7mG-drgZ0oYjBSw/s400/Adv-spread-RHauer-klein.jpg)
14 mei 2007
Goede reclame: Rutger Hauer Starfish Association
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj946QExl-y-QA-8YIqQUY3HB10nyB9_6ZurqWzUe3CJoqFBrbUjcLW07Qk1ImgyOgl-bVN2He-quwqFFXZOaJiY1d_kDSyvOcjY1vJWvYAAeAOFgIUlqjAWhf7mG-drgZ0oYjBSw/s400/Adv-spread-RHauer-klein.jpg)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Over 50-plus trends, 50-plus marketing en communicatie, golden age marketing, babyboomers, youngtimers, mature marketing, age neutrality, segmentering, seniorenmarketing, 50-plus doelgroepen, senioren, onderzoek, ouder worden, advertising, creatie, innovatie, inspiratie, reclame, bureauvijftig, welzijn, kwaliteit van leven, consumenten en de juiste mix.....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten