13 juli 2007

Goede reclame: Metamucil



Metamucil bevat psylliumzaad:

"Psylliumzaad wordt al zeer lang gebruikt bij verstopping. Producten met gezuiverde en fijngemaakte psylliumvezels zijn sinds 1972 in Nederland op de markt. Vergeleken met de natuurlijke zaden zijn deze producten zeer makkelijk in het gebruik. "

Een product voor verstopte darmen. Maar dan deze reclame......die heeft totaal niets met verstopping te maken. De reclame geeft me een goed gevoel, helaas moest ik Google gebruiken om te achterhalen wat het product kan en doet. "Beautify your inside": zit echte schoonheid van binnen? Terecht dat men de vraagt stelt bij deze commercial of alles wat je voor babyboomers of oudere doelgroepen maakt op deze manier zou moeten. Misschien wel, al denk ik dat dit verre van duidelijk is. En duidelijkheid is wat ik zelf graag promoot. Heeft deze doelgroep niet juist alle trucjes al een keer voorbij zien komen en is alles wat zij nu willen een helder verhaal?

Geen opmerkingen: