Wel wat vroeg dit jaar, maar ik begin er echt van overtuigd te raken. Komkommertijd in mei. Normaal komen de items, ideeën, nieuwtjes en feitjes vanzelf voorbij. Nu is het zoeken met een lantaarntje en nog niets vinden. Ik laat het maar zo en wacht op de stortvloed aan nieuwe items die ik binnenkort te verwerken krijg. Althans, dat hoop ik.... In de tussentijd zijn tips van harte welkom via info@mokkamarketing.nl .
Wel een klein nieuwsfeit. Advertising Age heeft deze week een leuk en interessant artikel over Unilever die de 'babyboomer met geld' officieel heeft ontdekt. Als het al zo publiekelijk wordt verkondigd is het nu toch wel tijd voor de rest om te volgen.
Blijf kijken, er komt vanzelf meer nieuws.
30 mei 2007
Het is komkommertijd
Labels:
advertising age,
babyboomers,
idee,
item,
komkommertijd,
nieuws,
unilever
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten