Dat ouderen fervent reizigers zijn is inmiddels een vaststaand feit. Marketeers zijn daar de laatste jaren actief op in gesprongen met het organiseren van 50 plus en senioren reizen. Zij zagen al vroeg dat bij de oudere doelgroepen het geld te halen valt. De populariteit van dit soort reiezen was (en is misschien nog wel) ongekend.
Alhoewel; een groot deel van de nieuwe doelgroep ouderen voelt zich niet aangetrokken tot 50 plus reizen. Zij hebben geen behoefte aan volledig georganiseerde trips, maar plannen liever zelf wat ze gaan doen. Zij zijn nog niet toe aan een Rijncruise, maar willen graag wandelen door de Grand Canyon of cultuur snuiven in Bejing.
Eons.com, de grootste online 50 plus community ter wereld, springt daar handig op in. Eons baas Jeff Taylor flikt het 'm weer met een travel site waar niet alleen de boottripjes en cruises, maar ook de avontuurlijke, culturele en leervakanties gezocht, geboekt en beoordeeld kunnen worden.
" Eons Travel has created a one-stop travel research center for 50+ travelers, featuring exceptional tours not easily found – by providers with proven expertise in world-class tours and accommodations for 50+ travelers. Through partnerships with these resources, Eons gives you the ability to review all the providers’ trips from one site. "
Geen opmerkingen:
Een reactie posten