09 mei 2007

Bericht vanaf de Rehab in Denemarken

Om de radiostilte te doorbreken een kort bericht vanaf de Rehab Scandinavia in Fredericia in Denemarken. Een interessante beurs waar alle bedrijven uit Denemarken (en eigenlijk vanuit heel Scandinavië) die actief zijn op de markt voor (thuis)zorgartikelen zijn vertegenwoordigd. Ik heb de dagen vol met afspraken, dus weinig tijd om het laatste nieuws in de gaten te houden. Normaal doe ik dat tussen mijn werkzaamheden door. Een goede ontspanningstherapie. Ik had gepland om alle artikelen, nieuwtjes en opvallende weetjes deze week in alle rust op mijn hotelkamer om te vormen tot leuke stukjes voor Mokkamarketing. Helaas laat het hotel waarin ik in Juelsminde verbleef mij al sinds maandag vreselijk in de steek. Er is een draadloze netwerkverbinding, maar die valt om de halve minuut volledig weg. Ik zit nu in de foreigners lounge van de Messehalle in Fredericia. Vanaf vandaag zal ik proberen de ziel weer terug te brengen in dit online medium. Bijdragen zijn ook nog steeds van harte welkom.

Geen opmerkingen: