![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZD6EeiuxjaQQ1WvoRGJPaPm6Gdrw0zrxuo0pkCrVMEJ7-Vp3ZMHTdfabkthgtW3zBj7mPtq1qblzMKteqLb-4HPzkLL2SP0uYQzs6HmKgqgwfKPtAMuhBEQvYzA6fwQ-xnIWNdA/s400/beste+reclame.bmp)
Steengoed, maar niet erg 2008. In het nieuwe jaar hoop ik op mooie nieuwe campagnes van andere merken. Ijdele hoop misschien, we zullen het zien.
Over 50-plus trends, 50-plus marketing en communicatie, golden age marketing, babyboomers, youngtimers, mature marketing, age neutrality, segmentering, seniorenmarketing, 50-plus doelgroepen, senioren, onderzoek, ouder worden, advertising, creatie, innovatie, inspiratie, reclame, bureauvijftig, welzijn, kwaliteit van leven, consumenten en de juiste mix.....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten