17 februari 2007

Babyboomermarketing: 10 internet tips

Immersion Active profileert zich als hét bureau voor interactieve marketing gericht op de 'mature markets'; de oudere doelgroepen. Interactiviteit gericht op deze consumenten is de toekomst, zover is zeker. In Nederland kennen we nog geen bedrijven die vergelijkbaar zijn. Web 2.0 kennen we inmiddels, we zijn het er ook over eens dat social networking gericht op ouderen een groot succes kan worden en dat andere 2.0 tools ook zeker gebruikt gaan worden. Voor advies, tips en trucs zijn we helaas nog altijd op buitenlandse partijen aangewezen. Maar niet voor lang, u kunt namelijk veel zelf doen.

Als u zich met uw webactiviteiten wilt richten op babyboomers is de site van Immersion Active een absolute aanrader. Naast een gratis te downloaden white paper over web en interactief design gericht op 50 plussers geeft het bedrijf tien tips voor succesvolle internetmarketing gericht op babyboomers.

Voor wie niet genoeg heeft aan deze online tips, op 26 en 27 maart organiseert het bedrijf een Boomers 2.0 conges in Las Vegas. Een eindje reizen, maar volgens insiders zeker de moeite waar. Kernwoorden van dit congres: interactief ouder worden, design, web 2.0, babyboomers, ronde tafelsessies, workshops, social networking, blogging, internet.

Geen opmerkingen: