Voor wie aan Mokkamarketing niet genoeg heeft en zin heeft in een stukje vliegen, op 30 mei aanstaande organiseert Haymarket in Londen een congres over de kansen van de vergrijzing. Het centrale thema is hoe 'vergrijzings' -proof uw merk is. In het Verenigd Koninkrijk bijvoorbeeld maken de 50-plussers inmiddels ruim 16 % van het online publiek uit. Houden bedrijven daar wel voldoende rekening mee?
Na dit congres kunt u volgens de organisatie:
- De meeste geschikte manieren van segmenteren beoordelen en toepassen op deze doelgroep. Hiermee kunt u uw product efficiënt adverteren met maximaal resultaat.
- De wensen, behoeften en drijfveren van vijftigers inschatten en onderzoeken. Hiermee kunt u uw strategie voldoende op de doelgroep afstemmen.
- Beoordelen of een webcampagne gericht op deze doelgroep geschikt is voor uw product. U kunt de mate van online penetratie van uw klanten nauwkeurig bepalen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten