Als je in dit vak vooruitstrevend bezig wilt zijn moet je af en toe ook 'vooruit denken'. Ik heb ooit samen met Gerard Teuben een campagne bedacht, geschetst en uitgeschreven om het werkloosheids probleem onder 45-plussers aan de kaak te stellen. Een échte SIRE-campagne vond ik destijds. Er is immers werk zat aan de jeugdkant van de samenleving, terwijl het moment dat je 45 of 50 wordt zo ongeveer synoniem staat met oud en uitgerangeerd.
SIRE heeft een wedstrijd uitgeschreven waar gestemd kan worden op onderwerpen. Door de 'boterhamworst met gezichtjes' actie al veelvuldig in het nieuws geweest. Een beetje laat van mijn kant, maar ik plaats hier toch even de banner waarmee op het onderwerp ouderenwerkloosheid kan worden gestemd. De stemming sluit morgen om 17:00 uur, dus wellicht haalt het nog iets uit.
24 september 2007
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten