28 september 2007

Ferderer vs. Woods : Legends are among us



Niet zozeer reclame die gericht is op oudere doelgroepen, wel een uitgesproken leeftijdsloze. En dat is waar het in ouderenmarketing vaak op neer komt. Leeftijd doet er in de sport niet toe, het gaat om prestaties. Tennis en golf zijn sporten die geliefd zijn bij jong en oud, Tiger Woods en Roger Federer helden die geliefd zijn bij jong en oud. Ik ben zelf fervent beoefenaar van beide sporten en zou willen dat ik een sprankje van de soeplesse van beide heren had. Nike brengt de beide iconen van de sport samen in een aantal commercials. Ik weet niet of ze ook in Nederland te zien zijn. Ik kreeg ze doorgestuurd van Dick Stroud, nadat ik hem vroeg wat hij van de Hamilton en Alonso commercial van Mercedes vond. Dit is wat ik goede advertising noem.

Geen opmerkingen: