De Volkswagen Passat wordt in Engeland met een wel heel ludieke campagne gelanceerd. Met de site 'Midlife-crisis-retreat' wordt het model dat al sinds 1973 op de markt is uitgebreid bejubeld. De Passat verkeert in een midlife crisis en de vermoedelijke gebruiker ook. Ken je iemand in je omgeving die ineens een dure sportwagen koopt, gel in z'n haar draagt, in een hardrockband gaat spelen of extreme sporten gaat beoefenen, onderneem dan actie!Fantastische boomercampagne, die mannen zeker leuk vinden. De filmpjes zijn customized naar vrienden te sturen. Erg leuk. Ben benieuwd of we deze campagne ook hier te zien krijgen. Of is de Passat in Nederland al uit de gratie?
04 juni 2007
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
2 opmerkingen:
@arjan,Fantastisch gedaan. De makers hebben waarschijnlijk goed gekeken naar het Budweiser Institute; een camapgne van twee jaar geleden waarin het biermerk Budweiser een z.g. instituut had opgericht waarin zij bepaalde gebeurtenissen in de maatschappij claimden dat zij die hadden verzonnen voor de vrouwen zodat de mannen rustig konden bierdrinken. Zo was het Budweiser Institute de initiator van b.v. de Uitverkoop, de soapserie, de Tupperware-party en ga zo maar door. Maar, deze is ook erg leuk en herkenbaar.
Gerard
http://www.youtube.com/watch?v=hDVk6k-vBO4
Fantastische commercial van Budweiser. The Bud Light Institute. Inderdaad met veel overeenkomsten. Een heuse klassieker. This calls for a Bud Light.
Een reactie posten