Via Dick deze Engelse advertentie van Specsavers. Tsja.... ik zie eigenlijk het verschil niet zo met een 50 plus of 65 plus korting. En deze man is in het geheel geen 60, toch? Ik vraag me af of we deze in Nederland ook gaan zien.
09 april 2007
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Kijk nog eens goed Arjan want dit is juist een erg goede printadvertentie. De engelse woordgrap komt voor Nederlanders waarschijnlijk niet makkelijk over maar is hier leuk gevonden. De uiting is uitdagend en raakt de 60-plusser vol in zwakke plek; namelijk zijn ijdelheid. En ja, de ijdele man die je als model ziet is over de 60 jaar oud, maar je zou het hem niet geven. Daarmee is hij voor deze advertentie perfect gecast. Met deze stijl van campagnes spreek je ook in Nederland de ouderen aan en in het bijzonder de babyboomers. Want deze boomers zijn zelfbewust, ijdel en hun leeftijd ontkennend of negerend want er is nog zo veel te doen en te ontdekken in het leven.
Een reactie posten