Matt Thornhill is één van de meest aanwezige goeroe's op seniorenmarketinggebied in de Verenigde Staten. Met zijn bedrijf The Boomer Project onderzoekt hij de babyboomer markt en helpt hij marketeers en adverteerders die doelgroep beter te begrijpen. Hij helpt daarnaast bij het ontwikkelen van nieuwe strategieën en tactieken om babyboomers succesvol te bereiken.
De output van zijn maandelijkse onderzoeken was voorheen gratis in een eenvoudige nieuwsbrief beschikbaar. Maar Matt pakt zijn onderzoeken steeds grootser aan en stelt zijn output nu voor eenieder op abonnementsbasis beschikbaar. Maandelijks produceert hij een pdf nieuwsbrief van 8 pagina's die tegen betaling te downloaden is. Hoewel hij een Amerikaan is en er denkbeelden op na houdt die voor de Nederlandse markt minder geschikt zullen blijken is de nieuwsbrief aardig om te lezen. Hij geeft leuke praktisch hanteerbare voorbeelden en besteedt aandacht aan verschillende relevante onderwerpen. En wat hij zegt is grotendeels waar. Een abonnement op Matt's nieuwsbrief kost 240 dollar per jaar voor 12 edities. De eerste editie van zijn nieuwsbrief is gratis online beschikbaar.
30 oktober 2006
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten