Gerard Teuben, voormalig creatief directeur van Rappcollins start per 1 januari met een nieuw reclamebureau dat zich richt op 50 plus consumenten. Een nieuwe concurrent in seniorenmarketingveld. De naam van het bureau wordt door Adformatie nog niet vermeld. Iemand die me dit kan vertellen?
Teuben heeft zij sporen in het reclamevak wel verdiend. Zo werd hij onder andere bekroond met de titel actiemarketingcreatief van het jaar. Mokkamarketing wenst Gerard veel succes met zijn missie. Wellicht dat hij kan samenwerken met InTheField en Rijp, ook twee nieuwe starters in de seniorenmarketing.
Update: Inmiddels is op Marketingfacts een leuke discussie ontstaan. Zo blijkt dat het relatief nieuwe vakgebied vaak veel discussie teweeg brengt. Ik ben zelf ook van mening dat de aanpak van Gerard niet helemaal juist is. In het op Marketingfacts gepubliceerde mini-interview met Karel Bolb van Feeder geeft Teuben aan zich te richten op 50 plussers. Dat is vloeken in de kerk. Als er iets is hoe je de groep niet aanspreekt, dan is het met 50 plussers. Maar misschien moet ik dat niet al te hard roepen. Teuben heeft wel meer ervaring in het marketingvak dan ik.
25 november 2006
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten