tag:blogger.com,1999:blog-34274703.post7419983441321191093..comments2020-04-08T19:51:31.207+02:00Comments on Mokka Marketing: Zeventig 70-plussers houden sneeuwballengevecht in de lenteArjan in't Veldhttp://www.blogger.com/profile/15033616261694816587noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-34274703.post-65437622873069194192008-04-17T08:54:00.000+02:002008-04-17T08:54:00.000+02:00Een onhandige actie met een nog onhandiger persber...Een onhandige actie met een nog onhandiger persbericht. Ik had er ook al een bedrijfsblogje aan gewijd.<BR/><BR/>Mensen die nog geen 70 zijn, zullen de actie ongetwijfeld ludiek vinden maar vanaf nu VitaDay ook associƫren met een oud imago. Het meest duidelijke voorbeeld lijkt ons toch dat een vrouw van 69 jaar zich niet graag zal laten zien met een drank voor 70-plussers. Segmenteren op leeftijd is bijna altijd gevaarlijk en al helemaal bij vrouwelijke consumenten.<BR/><BR/>We hopen dat de media-aandacht Cool Best uiteindelijk meer omzet op zal leveren maar we verwachten dat die omzetstijging niet bij VitaDay plaats zal vinden.Martijn de Haashttps://www.blogger.com/profile/02609213743328127601noreply@blogger.com