tag:blogger.com,1999:blog-34274703.post5700431383189337067..comments2020-04-08T19:51:31.207+02:00Comments on Mokka Marketing: Media discrimineren ouderenArjan in't Veldhttp://www.blogger.com/profile/15033616261694816587noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-34274703.post-70707315306373188052007-12-13T16:29:00.000+01:002007-12-13T16:29:00.000+01:00Ik heb een hoopgevende video gemaakt van een 89-ja...Ik heb een hoopgevende video gemaakt van een 89-jarige, vitale man die zijn hoge leeftijd ziet als een kans om een grande finale van zijn leven te maken. Kijk hier maar: http://www.durftedenken.nl/post/?p=90<BR/>Hij wil nog heel veel begrijpen van de wereld en is juist niet teruggetrokken. Hij kijkt vooruit. Zo verdiept hij zich momenteel in de Islam en wil graag moslims ontmoeten om te praten over een weg naar vrede. Fantastisch toch? Een voorbeeld voor veel ouderen! Gezien de reacties op de video vinden ook jongeren het prachtig dat een bejaarde man zoveel honger naar kennis heeft en interesse toont in de leefwereld van anderen. Hulde!Susanhttps://www.blogger.com/profile/12474469983557599857noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-34274703.post-49592935799449511832007-02-13T09:52:00.000+01:002007-02-13T09:52:00.000+01:00@ Gerard, Dove loopt al geruime tijd voorop met he...@ Gerard, Dove loopt al geruime tijd voorop met het anticiperen op de komende grote grijze golf van kritische Baby Boomers. De 'Pro-age' reclame is wederom een uitstekende marketingmethode van Dove om zich te onderscheiden van de andere 'grijze massa' van uniforme, vrijwel niet onderscheidende cosmeticamerken. Kortom; met een perfecte strategie en een goed merkconcept laat Unilever zien dat je als merk niet bang hoeft te zijn om met ouderen te worden geassocieerd. Het zal ongetwijfeld erg positief voor ze uitwerken, vooral ook omdat ze een van de eerste serieuze seniorenmerken zijn. En de tijd is daar nu Rijp voor. Groet van Herbert, Rijp ®Herbert Driessenhttps://www.blogger.com/profile/14087203692428830991noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-34274703.post-91063503564003549182007-02-04T14:36:00.000+01:002007-02-04T14:36:00.000+01:00Dag Years, dag Gerard, goed je hier al te treffen....Dag Years, dag Gerard, goed je hier al te treffen. De campagnes van Dove worden meestal via www.tijdvoorechteschoonheid.nl aangekondigd.Arjan in't Veldhttps://www.blogger.com/profile/15033616261694816587noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-34274703.post-5120016301010404392007-01-31T20:57:00.000+01:002007-01-31T20:57:00.000+01:00@arjan, ik vond de campagne van Dove sowieso al bi...@arjan, ik vond de campagne van Dove sowieso al bijzonder als je het vergelijkt met haar concurrenten. Echt en eerlijk. En, het lijkt er haast op alsof ze Dove de maatschappij wil veranderen. Vernieuwend: reclame zou vroeger immers altijd trendvolgend zijn, nooit trendsettend.Past prima bij de doelgroep die uit een tijd komt dat dat streven een way of live was. Ik ben zeer benieuwd naar de campagne, is er al iets van te zien? Groeten van Years!yearshttps://www.blogger.com/profile/18348384555553097743noreply@blogger.com