tag:blogger.com,1999:blog-34274703.post3642838259061772642..comments2020-04-08T19:51:31.207+02:00Comments on Mokka Marketing: Looprekjes bestormen de hitparadeArjan in't Veldhttp://www.blogger.com/profile/15033616261694816587noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-34274703.post-2223008794969207912007-06-05T12:16:00.000+02:002007-06-05T12:16:00.000+02:00@arjan, de afgelopen jaren organiseerde de Halloac...@arjan, de afgelopen jaren organiseerde de Halloacademie, een van de betere creatieve opleidingen, ieder jaar de Week van de Beweging. Met als opdracht aan de studenten: verzin nieuwe manieren om de consument in beweging te zetten. De donorshow van afgelopen weekend bij BNN zou een goed voorbeeld zijn. Maar, zoals Hallo-docent Wim Michels wel een zei:" het kan ook een toneelstuk zijn. Of een roze strik. <BR/>Of: "probably the oldest rock band in the world".<BR/>The Zimmers is een idee van de Britse BBC documentairemaker Tim Samuels. Om op zo'n manier aandacht te vragen voor het sociale isolement waarin veel ouderen verkeren in met name de bejaardentehuizen. De leden van de band kennen elkaar ook uit het tehuis. Voor zangeres Joan Bennet was het bijvoorbeeld haar eerste tripje uit huis in drie jaar. Het nummer werd geproduceerd door Mike Hedges, ook bekend van U2, Didoi en The Cure en opgenomen in de broemde Abbey Road studio's.. En slaagde de opzet? Dacht het wel: de eerste weken kreeg het al miljoenen hits op You-tube. En aansluitend media-interviews in meer dan 50 landen. Tja, probeer dat maar eens met een advertentiecampagne...<BR/>@Gerardyearshttps://www.blogger.com/profile/04154059547351122041noreply@blogger.com