tag:blogger.com,1999:blog-34274703.post8509333860256714573..comments2020-04-08T19:51:31.207+02:00Comments on Mokka Marketing: Grijs, rijk en zéér aanwezigArjan in't Veldhttp://www.blogger.com/profile/15033616261694816587noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-34274703.post-57211358741033397152007-03-10T12:29:00.000+01:002007-03-10T12:29:00.000+01:00Ik vraag me af of mensen die korrel zout van HP ne...Ik vraag me af of mensen die korrel zout van HP nemen. Wat je zegt is natuurlijk waar. Een 20 of 30 jarige naar een 50'er laten kijken geeft altijd dit mooie cliché beeld. Te makkelijk, maar begrijpt de gemiddelde lezer dat?Arjan in't Veldhttps://www.blogger.com/profile/15033616261694816587noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-34274703.post-62934224349749465652007-03-09T19:52:00.000+01:002007-03-09T19:52:00.000+01:00Een typisch HP stukje: tikje provocerend maar wel ...Een typisch HP stukje: tikje provocerend maar wel grappig. HP schrijft natuurlijk nooit een serieus artikel, of liever gezegd: je moet hun artikelen vooral niet serieus nemen. De insteek was wel een beetje gemakkelijk: kijk eens door de ogen van een 20er en 30er naar deze generatie. En, goh, wat gek, een 20 jarige studente ergerde zich aan de 50ers. En een 32 jarige Nordic walker ergerde zich aan het imago van zijn sport. Zo erg dat hij ervan af was gegaan. Slappeling. Laat zich zo gemakkelijk beïnvloeden. Overigens stond er nog een briljante definitie voor yountimers. Zoek en vindt...<BR/><BR/>Gerard Teuben<BR/>www.bureauyears.nlyearshttps://www.blogger.com/profile/04154059547351122041noreply@blogger.com