tag:blogger.com,1999:blog-34274703.post6618548409057647025..comments2020-04-08T19:51:31.207+02:00Comments on Mokka Marketing: Zwitserleven's Zin wordt Het GevoelArjan in't Veldhttp://www.blogger.com/profile/15033616261694816587noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-34274703.post-1099857746610338162008-01-23T21:50:00.000+01:002008-01-23T21:50:00.000+01:00Hoewel het er mooi uitziet en de video een leuke t...Hoewel het er mooi uitziet en de video een leuke toevoeging is, geloof ik toch niet zo in dit soort concepten. Het is teveel het nadoen van een tijdschrift op een beeldscherm. Maar je neemt een beeldscherm nu eenmaal (nog) niet mee naar bed of het toilet. En je kunt er ook niet echt lekker mee op de bank hangen. Uiteindelijk gebruiken veel mensen internet nog steeds als informatiemedium, in elk geval meer dan als verpozingsmedium. Dat is uiteraard een gevaarlijke uitspraak, want beste man: hyves is toch ook verpozing? Zeker, maar hyves kun je dan ook niet als papieren tijdschrift uitgeven...Anonymousnoreply@blogger.com