tag:blogger.com,1999:blog-34274703.post1506793721917791248..comments2020-04-08T19:51:31.207+02:00Comments on Mokka Marketing: Wie doet wat: seniorenmarketingArjan in't Veldhttp://www.blogger.com/profile/15033616261694816587noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-34274703.post-51801019568390813922007-03-14T13:44:00.000+01:002007-03-14T13:44:00.000+01:00Years heet voluit Bureau Years en richt zich op 'Y...Years heet voluit Bureau Years en richt zich op 'Youngtimer advertising' www.bureauyears.nlArjan in't Veldhttps://www.blogger.com/profile/15033616261694816587noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-34274703.post-53591401136083343512007-03-14T13:43:00.000+01:002007-03-14T13:43:00.000+01:00Ter aanvulling. Agewise gaat vanaf februari 2007 i...Ter aanvulling. Agewise gaat vanaf februari 2007 in zijn geheel op in Booming Experience. Hierbij zijn ook Monique Hus (ex-Sanoma), Dirk Sikkel en Jenny Elissen betrokken.Arjan in't Veldhttps://www.blogger.com/profile/15033616261694816587noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-34274703.post-35828615126069541862007-02-06T13:30:00.000+01:002007-02-06T13:30:00.000+01:00We vinden het leuk dat Rijp op dit blog wordt geno...We vinden het leuk dat Rijp op dit blog wordt genoemd en waarderen ook het initiatief van Arjan.<br />In het samenvatten van de activiteiten van Rijp door Arjan komt echter nu wel erg veel de nadruk te liggen op onze activiteiten voor innovatie en conceptontwikkeling tbv senioren. Dat is ook een belangrijk en uniek onderscheidend onderdeel. Maar daarmee wordt helaas vergeten dat Rijp zich daarnaast als bureau ook bezighoudt met het ontwikkelen van strategie en creatie en de uitvoering van seniorenmarketing en de communicatie naar senioren ( de oudere consument, burger, patient, arbeiders en gepensioneerden) . Dat doen we in het verlengde van, maar ook los, van onze (markt)concepten en innovaties. Ik kan hierover natuurlijk nog wel meer schrijven, maar dat zou voor dit kort commentaar weer te ver gaan. Voor meer informatie kijk anders op de website; www.rijp.info.Herbert Driessenhttps://www.blogger.com/profile/14087203692428830991noreply@blogger.com